Cieszę się ogromnie, że udało mi się odwiedzic Jarmark w tym roku. Wiele ślicznych rzeczy widziałam, dosłownie kilka kupiłam ( w dobrej cenie ), obfociłam, co mogłam🙂

Moje skromne pocztówkowe zdobycze przedstawiają się następująco:

1. Art Deco, Chiostri bez sygnatury – 7 zł ( kupiłam go przypadkiem, od Pana, który w zasadzie nie wystawiał się na Jarmarku, ale jako pewnie dobry bywalec takich targowisk, nosił ze sobą album pocztówek, gdzie zawsze każdy coś dla siebie znajdzie).

Chiostri, Art Deco stara pocztówka

Chiostri, Art Deco stara pocztówka

 

2. Reklamowa pocztówka z widoczkiem Krakowa. Wytargowałam od jednego Gdańszczanina – z 20 zł zszedł na 15😉

Kraków, stara przedwjenna pocztówka reklamowa

Kraków, stara przedwjenna pocztówka reklamowa

3. Jeden z moich ulubionych tematów – czarownice – i Hexentanzplatz – Waplpurgisnach za całe 5 zł – toż to „Schnäppchenpreis ”🙂

Czarownice i Noc Walpurgii, stara pocztówka

Czarownice i Noc Walpurgii, stara pocztówka

 

Ogólne wrażenia z antykowo-starociowej części Jarmarku Św. Dominika mają się następująco: