Coraz mniej czasu miewam na szperanie w necie za moimi ulubionymi tematami, nawet mimo to, że już lato przyszło i teoretycznie pracy powinno być nieco mniej. W czasie moich poprzednich poszukiwań znalazłam wiele stron, które dodałam do „ulubionych”, ku pamięci, żeby do nich wrócić za jakiś czas i sprawdzić co nowego. Niestety rzadko do takich stron wracam, chyba że rzeczywiście była bardzo obiecująca pod kątem moich zainteresowań. W ten sposób na moim komputerze zgromadziłam bazę stron, z których nie korzystam z  wrodzonego lenistwa, zawsze bowiem jest mi łatwiej znowu wklepać ulubioną frazę w ulubioną wyszukiwarkę i czekać na wyniki. A teraz pytanko: Czy cieszyliście się kiedyś, że dostaliście mailing od jakiejś firmy lub instytucji? No u mnie to rzadkie, ale dzisiaj właśnie miałam taki przebłysk radości, jak otrzymałam maila z jednego włoskiego sklepiku , gdzie niegdyś pewnie zostawiłam swój kontakt. Bardzo to miło, że o nas pamiętają, prawda ? Zwłaszcza, że w tak pięknym kraju🙂.  Mail pisany w starym stylu „Egregio Signore …….”, zamiast „Ciao”. potem link do katalogu z ofertą w pdf,  a tam autografy, stare mapy, książki, dokumenty, także stare pocztówki, dla których to właśnie dopisałam się do adresatów mailingu.  Zawsze bardzo mi miło popatrzeć z rana na piękne, papierowe starocie, nawet jeżeli tym razem nic nie kupię. Wśród kart pocztowych jest wiele ciekawych okazów. także pocztówki erotyczne z początku XX wieku, moim zdaniem w dosyć przystępnej cenie, jak na ceny rynkowe. W sprzedaży mają także kilka map Polski – warto się zainteresować. Zapraszam na stronę: lacasadelcollezionista.it.

Tutaj kilka kart pocztowych z oferty tego antykwariatu. Nie pytałam ich o zgodę, ale mam nadzieję, że nie mieliby nic przeciwko (Włosi są tacy symptyczni). Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.lacasadelcollezionista.it

propaganda faszyzm 30 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

propaganda faszyzm 30 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

trzy pocztówki o tematyce erotycznej, 60 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

trzy pocztówki o tematyce erotycznej, 60 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

awiacja, cztery karty pocztowe, 90EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

awiacja, cztery karty pocztowe, 90EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

piękna karta pocztowa, artystyczna, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

piękna karta pocztowa, artystyczna, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

Karnawał Viareggio 1928, 450 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

Karnawał Viareggio 1928, 450 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

humorystyczne pocztówki, piłka nożna, 8 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

humorystyczne pocztówki, piłka nożna, 8 EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

pocztówki erotyczne, 60EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it

pocztówki erotyczne, 60EUR, pocztówka fot. lacasadelcollezionista.it