Z wielkim smutkiem przyjęłam wiadomość, że wstrzymane zostały aukcje pocztówek meixner.de. 103-cia aukcja kart pocztowych miała się odbyć w lipcu 2012, jednak zamiast niejpojawiła się tak informacja: „Aukcja w tym terminie nie odbędzie się z powodu śmierci. ..”

Wielka to szkoda, po pierwsze z powodu bardzo przykrego wydarzenia, po drugie z powodu faktu, że bardzo lubię te aukcje, gdzie dostać można fantastyczne pocztówki świąteczne z wizerunkami św. Mikołaja, Krampusa, ukochanych krasnali, smoków  i innych bajkowych postaci. Przyzwyczaiłam się do szperania w ofercie, od pewnego czasu dostępnej także poprzez portal philasearch.  Firma oferowała do tej pory bardzo dogodne warunki zakupu, szybką wysyłkę i miłą obsługę. Co mnie bardzo zdziwiło, każdy z dotychczas dokonanych zakupów otrzymywałam pocztą jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dopiero w kopercie z zakupioną kartką był rachunek i prośba o dokonanie wpłaty na konto bankowe lub poprzez PayPal.

Do tej pory nie spotkałam się z podobnym podejściem. Nie wiem, czy firma miała taką politykę, czy też moje zakupy były tak niewielkie, że nie opłacało się czekać na takie drobiazgowe przelewy i zakupione towary były wysyłane natychmiast.

Do tej pory udało mi się zakupić zaledwie klika kartek, chociaż udział brałam w większej ilości licytacji. Oferowane pocztówki były naprawdę wspaniałej jakości, rzadkie i poszukiwane chromolitografie, dobrane karty tematyczne, a tkaże całe kolekcje. Ostatnio próbowałam zakupić zestaw kart pocztowych wg projektu C.Klein, jednak
moja oferta była niestety o wiele za niska i zestaw poszedł w inne, zapewne dobre ręce.

Będzie mi brakowało tych aukcji, gdzie nawet oglądanie dobrej jakości skanów było więlką przyjemnością.

